9 Temmuz 2013 Salı

TEEN TOP 3.Yılında !


 Öncelikle merhabalar. Dedim uzun zamandır sessizim-gerçi önceki yayınları rafa kaldırınca daha da sessiz görünmüşüm ama neyse-yazmak lazım bir şeyler düşündüm ne yazsam ne yazsam sonra fark ettim ki bugün bizim yavrucakların üçüncü yılı oluyor. Bende dedim onların üzerine tanıtım tadında bir şey olsun bu yazı. Gerçi bilen biliyor ama olsun içimden geldi işte böyle bir şey yazmak. Zaten Meryem çingu da uzun zamandır bekliyor. Yani ben tee Miss Right zamanından beri yazacağım bunu neyse canım hem ne demişler geç olsun da güç olmasın.

 Öhöm fazla laf kalabalığı etmeden başlıyorum. Grubumuz C.A.P, ChunJi, L.Joe, Niel, Ricky ve ChangJo olmak üzere altı kişiden oluşan T.O.P Media çıkışlı bir gruptur. Bu altı çocuğu bir araya getiren isim ise Shinhwa’dan tanıdığımız Andy Lee’dir.  İlk singleları olan
Come into the World 9 Temmuz 2010’da çıkarmış, ilk performanslarını ise çıkış şarkısı olan Clap ile 10 Temmuz 2010’da MBC’nin Music Core programında yapmışlardır. Resmi fan isimleri Angel, resmi olmayan fan isimleri ise Andromeda’dır. Gerçi bir sayfada uzayıp giden ve sonu gelmeyen birçok isim vardı ama ben kısa ve öz tarafındayım o yüzden bu ikisi kâfi. Tabii daha kendilerine özel fan isimleri de var yani kısaca dıdısının dıdısı hesabı.
 



 GRUBUN AÇILIMI:



T ->Teenager (Genç)
E->Emo Boys (Duygusal çocuklar)

E->Emoticon (Duygu ifadesi)

N->Next Generation (Sıradaki jenerasyon)


T->Talent (Yetenek)
O->Object (Obje)
P->Praise (Övgü)





ÜYELER





C.A.P / Bang Min-Soo (방민수)







Pozisyon: Lider/ Rap
Lakabı:
Charisma Rapper
Doğum günü: 1992/11/04
Boy: 178 cm
Kilo: 61 kg
Kan Grubu: 0
Fan ismi:
CAPpers / CAPtives / CAPtain
(Evet fan isimlerinde CAP e iyi yardırmışlar.)
Hobiler:
Tasarım, çizim ve egzersiz
Yetenekler: Şarkı sözü yazmak ve rap yapmak


Kendinden üç yaş ve bir yaş büyük olmak üzere iki ablası var. BigBang’den T.O.P gibi olmak istiyor ve ileri de onunla aynı sahneyi paylaşmak istiyormuş. Yukarıda demiştim bu grup koyu VIP diye azizim. Neysem işte lise ve ortaokul dönemlerinde çok kötü zamanlar geçirdiği için pek bir kendime yakın hissediyorum bu çocuğu.


Chun Ji / Lee Chan Hee (이찬희)





Pozisyon: Vokal, Grubun yüzü
Lakabı: Power Voice

Doğum günü: 1993/10/05
Boy: 173 cm
Kilo: 53 kg
Kan Grubu: B
Fan İsmi: Chunsas (melekler)
Hobileri: Puzzlelar, okumak ve basketbol
Yetenek: Taklit


Kendinden beş yaş büyük bir abisi var. Sahne isminin anlamı, gökleri ve yerleri kaplayan bir sesi var demekmiş. İşte bu yeri göğü kaplayan sesli çocuğumuz şarkı söylemenin yanı sıra “Oh my god” adlı 2011 yapımı bir aile dizisinde görmüştük evin ergeninin arkadaşıydı.




L.Joe / Lee Byung Hun (이병헌)





Pozisyonu: Rap
Lakabı: Mischievous Rapper
Doğum Tarihi: 1993/11/23 
Boy: 171 cm
Kilo: 50 kg
Kan Grubu: A
Fan İsimi: LJjangs
Hobileri: Oyunculuk ve şarkı yazmak.
Yetenekler: Piyano, Beste, İngilizce

 İşte bu yavrucak da rol modeli olarak BigBang’den G-Dragon’u görüyor. Zaten sunbaesine de epey benziyor bolca saç rengi değiştirmeler falan. Gerçi bu yıl o kadar çok şey etmedi ama olsun. İşte neysem 12 yaşından 17’sine kadar Amerika’da yaşamış. Müzikle ilgili hayalleri için evden kaçmış. Evden kaçmış etmiş diyorum ama bakmayın ona siz öyle serseri bir çocuk değil aksine çok çalışkan. Beste desen var, şarkı sözü desen var, örnek öğrencilik desen var… Kısaca olmuş bu çocuk.





Niel / Ahn Daniel ( 다니엘)




Pozisyon: Ana vokal
Lakabı: Emotional Vocals
Doğum Tarihi: 1994/09/16
Boy: 1.78 cm
Kilo:
54 kg
Kan grubu: A
Fan ismi:
EmotioNIELs
Hobileri: Müzik
Yetenekler: Futbol, Oyunculuk

 Dudak çocuk Niel aslında ilk zamanlar futbolcu olmak istiyormuş ama bir gün radyoda dinlediği şarkı ile aydınlanıp şarkıcı olma kararı vermiş. Kısa bir süre oyuncu olmak da istemiş. Hatta eskinin çocuk oyuncularından. Gerçi bir Sezercik popülaritesi yokmuş ama oynamış işte bir iki şeyde. Onlar da My 11th Mother’ filminde ve Children’s Chorus draması. (My 11th Mother’daki oyunculuğunu beğenmiştim. Bu çocuğu çok sevmeme rağmen tam dayaklıktı demeden edemedim. Kötü çocuk rolünü iyi becermiş sevimsiz. :D ) Geçen senenin sonlarına doğru da Do You Know Taekwondo? isimli kısa bir drama da rol aldı... Yine müziğine dönecek olursak sesini değişik bulup sevdiğim kişilerdendir kendileri. It’s albümüne kadar diğer albümlerin çoğunda onun sesi ön planda olurdu hatta Roman albümünün %80 ini söylediğini okumuştum. Grubun iki konuşkan üyesinden biridir.


  



Ricky / Yoo Chang Hyun (유창현)




Pozisyon: Dansçı, Fake Maknae
Lakabı:
Lovely Boy
Doğum Tarihi: 1995/02/ 27
Boy: 172 cm
Kilo: 55 kg
Kan Grubu: AB
Fan İsmi: Lovelies
Hobileri: Filmleri Eleştirmek, Piyano Çalmak
Yetenekler: Oyunculuk


Sıra geldi fake maknaemize… Şahsen ChangJo grubun maknaesi olmasına rağmen benim gölümde asıl manknae Ricky’dir arkadaş. Aynı zamanda grubun diğer konuşkan üyesidir. Hatta çok konuştukları için Niel ile aynı odada kalmalarına karar verilmişti yurtta. Gerçi hala beraber mi kalıyorlar bilemiyorum ama… Bu arkadaşın da Niel gibi küçüklükten kalma bir oyunculuk hayatı var. My Friend’s World  ve Holiday Life adlı iki dizi de rol almış. Son olarak da Seo Tai Ji diye bir şarkıcının Human Dream klibinde oynamıştır.(Ama klibi de görseniz…Klip değil film mübarek.) Zaten o adamdan sonra müzikle ilgilenmeye başlamış.





ChangJo / Choi Jong Hyun (최정현)





Pozisyon: Dansçı, Vokal, Maknae
Lakabı:
Dancing Boy
Doğum Tarihi:
1995/ 11/15
Boy:
1.79 cm
Kilo:
58 kg
Kan Grubu:
B
Fan İsmi:
Changsters
Hobileri:  Koreografi hazırlamak, müzik dinlemek.
Yetenekleri: Savunma sanatı


Evrimin bir örneği olduğuna inandığım bir üye. Aşağıdaki albüm resimlerine bakınca anlayacaksınız ne demek istediğimi. Grup üyeleri onun için tuhaf birisi diyorlar. Bu çocuk da  BigBang’den Taeyang’ı seviyor ve örnek alıyor. Aynı zamanda Usher’ı da çok seviyor. ~Küçük Minzy ne olacak. Bilirsiniz o da çok sever yani en azından bir ara seviyordu.~ Aslında onun şu Clap zamanlarını Minzy'e benzetiyorum. İkisininde yanakları tombul -Gerçi ChangJo artık pek öyle değil-, ikiside grupta dansları ile ön planda..





Single,Albüm, Mini….








Come into the World (2010)


İlk Single~




Intro 

Clap 

Let’s Dance 




(After School Lizzy ile) Clap klip;











Transform (2011)



İkinci Single~





Transform 

Supa Luv

Angel 



( Shinhwa’dan Eric ile) Supa Luv Klip;






Angel Klip;





 Grup ilerleyen zamanlarda Supa Luv'ın remixli halini çıkarmıştır. Klibinde işe Amerikan yapımı Beastly filminden görüntüler vardır. Bu remix Beastly filminin tanıtımlarında kullanıldı. Buyurun; 










Roman (2011)

Bu ilk mini albüm~


No More Perfume On You 
Beautiful Girl
First Kiss

The Back Of My Hand Brushes Aganist

Tell Me Why

No More Perfume On You (Instrumental)



(Park Si Yeon ile) No More Perfume On You  Klip;





It’s (2012)

İkinci mini albüm~



TEEN TOP-Intro-
 
Going Crazy
 
Where's My Girl
 
Girl Friend
 
Going Crazy (R&B Slow Mix)
 
Going Crazy (Instrumental)



(4Minute Sohyun ile) Going Crazy Klip; 





*Music Bank ve Inkigayo'da ilk ödüllerini almalarını sağlayan şarkıdır kendileri.


aRtisT (2012)


Üçüncü mini albüm~



Artist –Intro-  
To You

Baby U 

Shake It 

To You (Slow B. Version)  

To you (Instrumental) 


To You Klip;





Be My Girl (2012)


Üçüncü single~




Fall In Love

Be My Girl

Party Tonight
Be My Girl (Instrumental) 



Be My Girl Klip;






No.1 (2013)


İlk full albüm~


No. 1 -Intro 
Miss Right 
Missing you

I wanna love

Stop girl
Why
Hello
Never go back
Mad at U
Sweet
Get crazy
 Mr.Bang [feat. Maboos and Chakun of Electroboyz]



I Wanna Love Klip;




Miss Right Klip;




Grup sonra bu albümü  special edition versiyonunu çıkarmış onda ise bu listenin ek olarak iki şarkı gelmiştir. 

Walk by… 


Jealousy



Walk By Klip;









 Benim gibi Angel'lere nostalji, bilmeyenler ve az bilenler için tanıtım amaçlı yazı sonuna geldim...Uzun bir aradan sonra yazdığım için emin olamadığım yerler var tabii ama umarım sizi sıkmayan bir yazı olmuştur. Neyse yorum görüş ne varsa beklemekteyim. Şimdilik iyi geceler.~~ 

3 yorum:

  1. O kadar da korktuğun gibi kötü bir yazı olmamış. Çok beğendim. İlk tanıdığım zamanki halleri aklıma geldi. :D Nasıl da büyüdüler de seksi danslar yapıyorlar. Noonaları (C.A.P hariç :D) onları seviyor. Ellerine sağlık çingum nostalji yaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma sevindim. Bir de yazarken beni düşün o albümler için heyecan ettiğim günleri tekrar yaşadım. :D Ama hüzünlenmedim değil hani. Yalnız onlar eskiden beri severler seksi-fetiş dansları. :D Donsaengleri de seviyor :P Çok teşekkür ederim çingum. Nostalji iyidir iyi.

      Sil
    2. Bunu duyduğuma sevindim. Bir de yazarken beni düşün o albümler için heyecan ettiğim günleri tekrar yaşadım. :D Ama hüzünlenmedim değil hani. Yalnız onlar eskiden beri severler seksi-fetiş dansları. :D Donsaengleri de seviyor :P Çok teşekkür ederim çingum. Nostalji iyidir iyi.

      Sil